30 dní na vrátenie

Doručené tovar vášmu miláčikovi nevyhovuje? Vy ste boli z novej hračky nadšení, ale on pri pohľade na ňu nehne ani brvou? Nezúfajte, ak nechcete zakúpeným tovarom potrebné urobiť radosť inému zvieratku z vášho okolia. U nás môžete všetko vrátiť nielen vo 14denné zákonnej lehote na odstúpenie od zmluvy, ale dokonca do 30 dní od doručenia zásielky. Pri reklamácii, alebo pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť tento formulář, ktorý je potrebné zaslať spoločne s tovarom k nám na sklad.

Ako vrátiť tovar? Je to jednoduché:

1. Skontrolujte pred odoslaním tovaru
·    Tovar, ktorý nám chcete poslať späť, v žiadnom prípade nesmie byť akokoľvek opotrebované, znečistené, ohryzené, čiastočne zjedené či plné chlpov z mazlíkova kožúšku. Ponúkame fér rokovania, ale očakávame to isté od našich zákazníkov.
·    Tovar zašlite späť v originálnom obale so všetkými etiketami, štítky či polepka od výrobcu. Celú procedúru tým výrazne zjednodušíte pre vás aj pre nás.
·    Ak ste k tovaru dostali od nás aj darčeky zadarmo, vráťte ich, prosím, spolu s tovarom tiež.

2. Vyberte si spôsob riešenia
·    Priložte kópiu dokladu o zakúpení tovaru v našom obchode.
·    Nezabudnite nám tiež napísať, za aký iný výrobok si prajete tovar vymeniť alebo uviesť číslo účtu, ak chcete len poslať peniaze späť.
·    Ak si prajete nový výrobok poslať inam, napíšte nám novú adresu, prípadne ďalšie kontakty na vás, nech nenarobíme zmätky.

3. Pošlite nám tovar
·    Odošlite doporučene (nie na dobierku) zásielku späť na adresu nášho skladu a to najneskôr do 30 dní od jej obdržania.
·    Pozor, dopravu tovaru od vás k nám hradíte vždy vy.

4. Zvyšok už je na nás
·    Po doručení u nás prekontrolujeme, či tovar spĺňa požiadavky viď vyššie, aby sme ich s čistým svedomím mohli predať niekomu, komu bude vyhovovať lepšie.
·    Vystavíme dobropis na vrátený tovar, vyfakturuje nové a pošleme vám ho, kam len budete chcieť.
·    Ak ste si vybrali drahší výrobok, posielame balík na dobierku, kedy doplatíte iba rozdiel oboch čiastok.
·    A ak vám posielame na vaše želanie peniaze, odošleme je najneskôr do 3 dní po obdržaní a kontrole tovaru. Či už celú sumu v prípade, že chcete vrátiť peniaze bez výmeny, alebo preplatok, ak ste si vybrali niečo lacnejšieho.

 

Ako reklamovať? Aj to je jednoduché:

1. Pošlite nám vadný tovar
·    Do zásielky vložte nielen chybný tovar, ale aj všetko príslušenstvo, ktoré k nemu od výrobcu patrí.
·    Priložte kópiu nákupného dokladu, alebo v sprievodnom liste uveďte aspoň jeho číslo.
·    Spolu s nákupným dokladom priložte sprievodný informácie: popis závady, ako si prajete reklamáciu ideálne vyriešiť, číslo účtu pre zaslanie peňazí a adresu pre zaslanie opraveného alebo nového kusu. Nezabudnite ani kontakt na seba, keby sme potrebovali doplňujúce informácie.
·    Pozor, tovar nesmie byť mechanicky poškodené napríklad nesprávnym používaním, neadekvátnym preťažovaním apod. Viac sa dočítate v reklamačnom poriadku.
·   Odošlite doporučene zásielku späť na adresu nášho skladu.

2. Zvyšok už je na nás
·    Po doručení k nám tovar prekontrolujeme, otestujeme a zaevidujeme reklamáciu v našom systéme.
·    Podľa našich možností sa pokúsime vybaviť reklamáciu vždy podľa vašich preferencií v sprievodnom liste.
·    Reklamáciu vybavíme buď vrátením peňazí, novým tovarom, opravou alebo v krajnom prípade zamietnutím, ak reklamácia nespĺňa niektoré vyššie uvedené podmienky.
·    O jednotlivých krokoch vás priebežne informujeme e-mailom.

Vaša spokojnosť aj potešenie vášho maznáčika nám urobí radosť a budeme sa tešiť, že sa k nám aj vy s radosťou opäť vrátite pre ďalšie nákupy.

Na vašom súkromí nám záleží

Aby sme Vám spríjemnili nákup, používa spoločnosť Top Zoo, s.r.o. cookies. Ak budete naďalej využívať naše služby na týchto stránkach, predpokladáme, že súhlasíte s používaním cookies. $SOUHLASIM