Doprava zdarma už pri nákupe nad 49 € !

Doprava je u nás na Labet.sk zadarmo už pri nákupe nad 18 €!*

* Doprava zadarmo u produktov prepravovaných prostredníctvom Uloženka je už pri nákupe nad 18 € vrátane DPH, prostredníctvom DHL a Slovenské pošty je zadarmo u objednávok nad 39 € vrátane DPH.

Nakupujte u nás pohodlne, od jednoduchého výberu tovaru až po jeho prevzatí . Ponúkame vám len osvedčené a obľúbené spôsoby doručenia až domov, prípadne osobný odber v Bratislave.


Možnosti dopravy

Logo dopravce DHL Parcel Slovakia

Doprava domov - DHL (5 €) - zásielku doručí profesionálna špedičná firma na vami určenú adresu. Za tovar môžete zaplatiť kartou vodičovi pri prevzatí, alebo využiť platbu bankovým prevodom.
Zdarma pri objednávke nad 39 €

Osobný odber - Uloženka (1,97 €) - zásielku si môžete vyzdvihnúť osobne na odbernom mieste Uloženka v Bratislave. Na Uložence môžete za tovar zaplatiť v hotovosti. Na pobočke nie je možné platiť platobnou kartou.
Maximálna hmotnosť jednej zásielky je 20 kg.
Zdarma pri objednávke nad 18 €

Logo dopravce Toptrans

Doprava domov - Toptrans (15 €) - tento spôsob dopravy je možné využiť iba na prepravu krehkých sklenených akvárií a terárií. Dopravca v tomto prípade nerozosiela informačnú SMS ani neinformuje zákazníkov telefonicky o čase doručenia. Všetky potrebné informácie dostanete priamo od nás e-mailom a SMS. Upozornenie - doprava zadarmo v prípade produktov prepravovaných prostredníctvom Toptrans je až pri nákupe nad 79 € vrátane DPH.
Zdarma pri objednávke nad 79 €

Časté otázky k doprave

·   Budem platiť niečo navyše za dobierku?
Dobierka je spoplatnená 1 € navyše pre DHL a 0,48 € navyše pre Uloženku a Slovenskú poštu.

·   Musím celý deň sedieť doma a čakať na dopravcu alebo mi zavolá?
Zvážte, kam tovar chcete poslať. Ak do práce, odporúčame vybrať DHL, ktoré je v dodávaní do firiem špička. Balík za vás môže prevziať treba recepčný, stačí mať balík vopred vyplatený alebo jej odovzdať hotovosť na dobierku. DHL vám pošle SMS s časovým rozmedzím, kedy vodič balík privezie a ak vám toto nevyhovuje, môžete si individuálne priamo s vodičom dohovoriť náhradný termín.

·   Kde nájdem adresu Uloženka, kam mi má doraziť tovar?
Pobočky Uloženka a jej otváracie dobu nájdete tu - vyhľadávanie pobočiek.

·   Čo mám robiť, keď príde balík viditeľne poškodený?
Ak to vyzerá skôr na kozmetickú vadu, môžete balík buď prevziať alebo si ho skontrolovať s vodičom. Ak to ale vyzerá na niečo vážnejšie (z balíka sa niečo sype alebo tečie, je porušená naša Labet páska apod.), Máte 2 možnosti. Vyplniť škodový protokol s vodičom a balík prevziať a alebo balík vôbec nepreberať. V oboch prípadoch potrebujeme, aby ste nám dali o probléme vedieť, zvyšok s prepravcom vyriešime my a vám samozrejme obratom pošleme nový tovar. Ak je balík navonok v poriadku a poškodené je tovar alebo jeho časť, ozvite sa nám čo najskôr mailom alebo telefónom a dohodneme sa na ďalšom postupe.

·   Ako veľký balík mi ste schopní priviezť? Čo keď potrebujem potrebné tri obrie vrecia granúl alebo veľké akvírium?
Nadrozmerné a ťažké zásielky riešime individuálne telefonicky. Ozvite sa nám a individuálne vyriešime všetko, podľa vašich potrieb.