Aby sme Vám spríjemnili nákup, používa spoločnosť Top Zoo, s.r.o. cookies. Ak budete naďalej využívať naše služby na týchto stránkach, predpokladáme, že súhlasíte s používaním cookies. $SOUHLASIM
Doručenie zásielky
Kedy zásielku obdržím?
Orientačný termín dodania tovaru uvádzame pri každom výrobku zvlášť. V prípade, že objednáte viac produktov a pri každom produkte je uvedený odlišný orientačný dátum dodania, platí ten najneskorší z nich. V prípade, že ste už objednali a chcete vedieť termín dodania tovaru, napíšte nám na info@labet.sk alebo zavolajte na tel. +420 731 655 055.
Akým spôsobom mi môže byť tovar doručený?
Kompletný prehľad možností dodania tovaru nájdete na tomto odkaze: https://www.labet.sk/doprava/
Chcem si tovar vyzdvihnúť osobne u vás v Hradci Králové. Je to možné?
Áno, po dohovore to možné je. Objednávka musí byť ale vopred vytvorená a je potrebné počkať na náš telefonát s informáciou, že objednávka je pripravená na vyzdvihnutie. Vaše prianie si tovar vyzdvihnúť osobne v Hradci Králové nám prosím napíšte do poznámky k objednávke alebo ešte lepšie zavolajte ihneď po vytvorení objednávky na našu zákaznícku linku, aby sme Vám z objednávky odobrali čiastku za poštovné. Sme tu pre Vás od pondelka do piatku od 7:00 do 15:30. Platiť je možné aj priamo tu, iba však v hotovosti.
Dostupnosť produktov
Mám záujem o vami ponúkaný produkt, je u neho ale napísané "Sledovať naskladnenie".
Produkt nemáme momentálne na sklade a bohužiaľ zatiaľ nevieme, kedy opäť dorazí. Prípadne si môžete nechať strážiť naskladnenie produktu tak, že kliknete na tlačidlo "Sledovať naskladnenie", tu vyplníte svoj e-mail a hneď, ako bude produkt opäť skladom Vás kontaktujeme.
Pokiaľ máte záujem o bližšie informácie ohľadom opätovnej dostupnosti produktu, kontaktujte našu zákaznícku linku na e-mail info@labet.sk alebo zavolajte na tel. +420 731 655 055.
Mám záujem o vami ponúkaný produkt, je u neho ale napísané "Na dotaz".
Produkt nemáme momentálne na sklade a bohužiaľ zatiaľ nevieme, kedy opäť dorazí. Pokiaľ máte záujem o bližšie informácie ohľadom opätovnej dostupnosti produktu, kontaktujte našu zákaznícku linku na e-mail info@labet.sk alebo zavolajte na tel. +420 731 655 055.
Mám záujem o viac kusov Vami ponúkaného produktu, ale do košíka mi ide vložiť iba jeden kus.
Do košíku ide vložiť iba jeden kus produktu z dôvodu momentálne obmedzeného množstva na sklade (1 ks). Ak máte záujem o viac kusov, kontaktujte prosím našu zákaznícku linku na e-mail info@labet.sk alebo zavolajte na tel. +420 731 655 055, pokúsime sa zariadiť doobjednanie Vami požadovaného množstva od dodávateľa.
Druhým dôvodom, prečo môže byť počet kusov v košíku obmedzený je váhové obmedzenie, kedy platí, že je v jednej objednávke možné zakúpiť len tovar o celkovej váhe maximálne 20 kg v jednej objednávke.
Osobné vyzdvihnutie
Chcem si tovar vyzdvihnúť osobne v Hradci Králové. Je to možné?
Áno, po dohovore to možné je. Objednávka musí byť ale vopred vytvorená a je potrebné počkať na náš telefonát s informáciou, že objednávka je pripravená na vyzdvihnutie. Vaše prianie si tovar vyzdvihnúť osobne v Hradci Králové nám prosím napíšte do poznámky k objednávke alebo ešte lepšie zavolajte ihneď po vytvorení objednávky na našu zákaznícku linku, aby sme Vám z objednávky odobrali čiastku za poštovné. Sme tu pre Vás od pondelka do piatku od 7:00 do 15:30. Platiť je možné aj priamo tu, iba však v hotovosti.
Chcem si prísť tovar osobne vyskúšať, je to možné?
Áno, po dohovore to možné je. Napíšte nám, prosím, na e-mail info@labet.sk ohľadom termínu a času, kedy by ste mali záujem prísť si tovar vyskúšať a pošlite nám ideálne priamo aj odkazy na produkty, ktoré máte záujem vyskúšať. Všetko tak s predstihom pripravíme, aby sme Vás nezdržiavali hľadaním vybraných produktov na sklade.
Platba prevodom
Ako dlho trvá, než si moju platbu pripíšete?
Prevod medzi bankami môže podľa doterajších skúseností trvať 2-3 pracovné dni. Pokiaľ na tovar ponáhľate, pošlite nám prosím potvrdenie o platbe (ideálne v pdf priamo z banky alebo printscreen obrazovky).
Neprišli mi údaje k platbe.
Pokyny k úhrade zvyčajne dorazia najneskôr do 10-15 minút po obdržaní e-mailu s potvrdením prijatia objednávky. Pokiaľ Vám to nedorazí, kontaktujte nás na e-mail info@labet.cz alebo zavolajte na tel. +420 731 655 055 a pokyny Vám radi dodatočne zašleme.
Číslo nášho účtu je 2940030188/1100 (Tatra banka) a ako variabilný symbol slúži číslo Vašej objednávky.
Prevod medzi bankami môže podľa doterajších skúseností trvať 2-3 pracovné dni. Pokiaľ na tovar ponáhľate, pošlite nám prosím potvrdenie o platbe (ideálne v pdf priamo z banky alebo printscreen obrazovky).
Zaslal/a som platbu s chybným variabilným symbolom.
Ak ste zaslali platbu s chybným variabilným symbolom, napíšte nám to na info@labet.sk alebo zavolajte na tel. +420 731 655 055. Platbu potom naše účtovné oddelenie dohľadá a spáruje s Vašou objednávkou.
Platba za tovar
Ako môžem tovar zaplatiť?
Kompletný prehľad spôsobov, ako môžete tovar zaplatiť, nájdete tu: https://www.labet.sk/platby/
Reklamácia
Tovar prišel rozbitý.
Ak ste dostali poškodený tovar, v tom prípade poškodený tovar prosím nafoťte a fotografie zašlite na e-mail info@labet.sk spolu s krátkym popisom situácie a číslom Vašej objednávky. Všetko preveríme a do 24 hodín sa Vám ozveme ohľadom navrhovaného riešenia.
Nejaká časť objednávky chýba.
Napíšte nám na info@labet.sk alebo zavolajte na tel. +420 731 655 055, celú vec prešetríme a spoločne sa dohodneme na vhodnom riešení.
Prišlo mi niečo iné, než som si objednal/a.
Ak sa stane, že Vám dorazí iný produkt, ako ste si objednal/a, nafoťte nám ho (ideálne i jeho čiarový kód) a pošlite spolu s číslom objednávky na info@labet.sk. Všetko preveríme a najneskôr do 24 hodín sa ozveme ohľadom navrhovaného riešenia.
Storno objednávky
Ako môžem objednávku stornovať?
Ak ste si nákup rozmysleli, napíšte nám to na e-mail info@labet.cz alebo zavolajte na tel. +420 731 655 055 a objednávku Vám stornujeme.
Moja objednávka bola stornovaná. Prečo?
Najpravdepodobnejší dôvod storna je neúspešná platba kartou, čo môže nastať napríklad v prípade, že presmerovanie na platobnú bránu trvá príliš dlho alebo nastane iný problém s platbou. V tom prípade sa objednávka stornuje, vrátite sa späť do posledného kroku v objednávkovom formulári a ak napríklad vyberiete iný spôsob platby či tentoraz sa platba kartou úspešne podarí, vytvorí sa objednávka nová s iným číslom objednávky.
Výmena a vrátenie tovaru
Ako môžem tovar vymeniť / vrátiť?
Nepoužívaný a neporušený tovar u nás môžete vrátiť do 30 dní od doručenia objednávky. Tovar zašlite späť v originálnom obale so všetkými etiketami, štítkami či polepkami od výrobcu. Kompletný prehľad postupu nájdete tu: https://www.labet.sk/30-dni-zaruka-na-vratenie-mx1000032/
Do balíčka prosím priložte tento formulár: https://www.labet.sk/reklamacny-formular/